o vacanță la tabără :)



Vara aceasta am avut ocazia să lucrez ca educatoare la tabără ,la prima vedere pare ceva normal,pentru mine a fost o experiență de neuitat,am mai avut ocazia să lucrez ca educatoare la tabără cu vreo 2 ani în urmă,însă anul acesta a fost ceva deosebit...Am avut sub"protecția" mea timp de 20 de zile copii de diferite vîrste,din diferite localitați,cu diferite viziuni asupra lumii și educații.A FOST GREU,dar a fost și frumos.Am învățat diferet categorii de oameni,am cunoscut diferite destine.La tabără la care am lucrat s-au odihnit și 3 copii de la casa de copii,de la un plasament special pentru copii,cu toate că destinul a fost mai dur cu ei decît cu restul,am descoperit în ei suflete deosebite,copii cu ochi curați și cuminți,cu vise neîmplinite și cu dorințe arzătoare ca să cunoască și ei binele...Acești copii mi s-au părut mai desobiți prin simplu motiv că ei știu să prețuiască tot ceea ce ii înconjoară,să se bucure de tot ce li se oferă,și să împartă din puținul ce îl au cu restul,ei știu ce înseamnă să duci lipsa,să îți dorești ceva foarte tare fiind sigur că niciodată nu ai să poți avea ...
La fel ,fiind ca educatoare,în aceste 20 de zile,am reușit să îmi fac o mulțime de prieteni de toate vîrstele,să învăț să fiu mai atentă și mai responsabilă,să insuflu spiritul de echipă și de încredere,împreună cu copii cărora le-am fost educatoare am reușit să ne odihnim și să ne simțim bine,mă bucur că anul acesta am avut ocazia să privesc tabăra de odihna sub un alt punct de vedere...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu