Dacă...


Uneori te-aș strînge-n brațe
Și nu te-aș lăsa să pleci
Mi-aș uni sufletul cu tine
pe veci....

Dacă-i sta o zi cu mine
Să m-asculți ,să mă privești,
M-ai cuprinde-n sărutări
Și n-ai mai dori să pleci.

Dacă-i fi c-o răsuflare
Mai aproape,mai atent,
Te-aș topi c-o sărutare
Și te-aș ține strîns la piept.

Dacă-i fi al meu o zi
Chiar departe dacă-i fi
Te-aș privi din depărtări,
Dar de-aproape te-aș iubi.

Dacă-i fi al meu o noapte,
Ai dormi în sărutări.
Ai visa pe nori albaștri
Și-ai zbura spre curcubeu.

Dacă-i fi măcar o umbră
Ce se ține-n urma mea,
Te-aș purta spre țări frumoase
Și te-aș preschimba în stea.

Dacă-i fi un foc sălbatic
Ce în inimă îl port,
Te-aș topi c-o sărutare
Și nu mi-ar păsa deloc.

Dacă-i fi...doar dacă-i fi...
Unde-acum să te găsesc?
Dacă-i fi și tu mai altfel,
Aș putea să te iubesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu