Am s-aștept




Puf de păpădie,galben strop de zi
Se topește-n lună seara asta gri.
Pașii grei apasă pe cărarea goală,
Se întorc acasă sufletele-n seară.
Nu e nimeni-n zare,drumul e pustiu:
Casa este goala,dar de ce nu știu.
Am s-aștept și astăzi,să te-ntorci în prag
Suflet drag și aspru,suflet trist,pribeag.
Am s-aștept la ușă zi de zi să vii
Cu lumin-aprinsă și cu ochi pustii.
Știu că ești departe,știu că asta vrei,
Dar aș vrea-ncă o dată să-ți văd ochii grei.
Aș zbura spre lună,să găsesc tăcerea.
Și-aș culege-n noapte,dulce mîngîiere.
Aș robi minciuna,dulce alinare,
Ce-ai șoptit nesigur tot grăbind plecarea.
Aș minți tăcerea,aș chema trecutul,
Ți-aș întoarce șoapta,ți-aș renaște trupul.
Singur însa glasul mi-l prefac în mit
Și mă las în lună trist și obosit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu