> "Sunt recunoscător ...
>
>
>
> Soțului (soției) care sforăie toată noaptea,
>
> Pentru că doarme acasă cu mine și nu cu altcineva !
>
>
>
> Fiicei mele adolescente care se plînge că trebuie să
> spele vasele,
>
> Pentru că înseamnă că este acasa și nu pe străzi.
>
>
>
> Impozitelor pe care le plătesc,
>
> Pentru că înseamnă că sunt angajat.
>
>
>
> Murdăriei de curățat după o petrecere,
>
> Pentru că înseamnă că am fost inconjurat de
> prieteni.
>
>
>
> Hainelor care sunt puțin cam strîmte,
>
> Pentru că înseamnă că am destul de mîncare.
>
>
>
> Umbrei mele care mă însoțește la muncă,
>
> Pentru că înseamnă că sunt afară la lumina soarelui.
>
>
>
>
> Podelei care trebuie ștearsă și ferestrelor care
> trebuiesc spălate,
>
> Pentru că înseamnă că am o locuință.
>
>
>
> Tuturor nemulțumirilor la adresa guvernului pe care
> le aud,
>
> Pentru că înseamnă că avem libertatea cuvîntului.
>
>
>
> Locului de parcare pe care îl găsesc tocmai la
> capătul parcării,
>
> Pentru că înseamnă că pot să merg și că am fost
> binecuvîntat cu un
>
> mijloc de transport.
>
>
>
> Zgomotului pe care trebuie să-l suport de la vecini,
>
>
> Pentru că înseamna că pot auzi.
>
>
>
> Gramezii de rufe de spălat și călcat,
>
> Pentru că înseamnă că am haine de îmbrăcat.
>
>
>
> Oboselii și durerilor musculare la sfîrșitul unei
> zile,
>
> Pentru că înseamnă că am fost capabil să muncesc din
> greu.
>
>
>
> Soneriei care mă trezește în zorii zilei,
>
> Pentru că înseamna că sunt viu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu