iarta-ma


Iarta-ma ca nu am stiut sa te pretuiesc..ca am asemanat iubirea ta ca un dar,pe care nu m-am asteptat sa-l primesc si lam pierdut,fara ca sa-mi dau seama…
Iarat-ma ca nu am stiut ce-I suferinta,ca te faceam sa suferi,si nu-mi pasa…
Iarta-ma ca te uram iubind si te iubeam din ura ,
Iarta-ma ca nu am reusit sa indragesc caldura ta,aruncindu-ma singura in tainele de gheata ale singuratii…iarta-ma,iarta-ma,iarta-ma…poate daca nu as fi simtiti singura toate aceste greutati,nu as fi ajuns sa-ti scriu acum…poate asa si merit sa sufar cum ai suferit tu..,poate ca suferinta mea nu e atit de mare cit a fost a ta,sau viciversa,insa oricum…orice dragostea asteapta un raspuns,si probabil ca rapunul la dragostea ta a venit…dar vad ca e prea tirziu…nu te-am vazut demult,si asta ma face sa cred ca deja ai pe altcineva…altcineva care a stiut la timp sa pretuiasca ceea ce a primit,ceea ce nu am putut sa fac eu…nu te-am vazut demult,si poate cred ca am si uitat cum arati,poate te-ai schimbat…poate deacum esti altfel ,insa nu pot sa uit ca te iubesc…nu inteleg cum poti sa ajungi sa iubesti pe cineva ,pe cineva caruia i-ai refuzta iubirea fara sa ai un regret in urma asta,cum ai reusit sa ma faci sa te iubesc ca o nebuna?nu credeam ca am sa ajung aici,dar priveste-ma sunt eu,sunt eu si incerc sa-ti scriu o scrioare,care nu sper ca in urma ei sa vii si sa-mi sari in brate,sa mi te arunci innebunit la picioare si sa mai dam o sansa iubirii nostre,pe care eu singura am omorit-o…nu ,nu astept asta,pentru ca e inutil,vreau doar sa stii,ca da…eu te iubesc…si asta este cel mai rau…ca m-am invatat sa iubesc abia acum cind e prea tirziu.vreau doar sa stii ca am scris aceasta scrisoare doar din cauza ca asa mi-a dictat inima,si mi-am promis deacum ca voi face tot ce imi va spune ea…ca mai apoi sa nu mai regret…sa nu mai bat la usi,care demult s-au inchis in viata mea.tot ce imi ramine sa-ti spun e”adio…”ai reusit ,sa stii,sa ocupi acel loc in inima mea…un loc care mereu va ramine rece si pustiu,un loc binemeritat,locul in care imaginea si parfumul tau,va ramine mereu viu,chiar daca timpul iti va sterge frumusetea chipului,tu vei fi acelasi,aici,in suflet si inima mea unde vei ramine mereu acelasi ,tu,acel ce m-a facut sa ma indragostesc ca o nebuna de tine….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu