am invatat sa pierd...


Am invatat ca orice persoana,poate sa te ranesca,chiar daca la inceput nici nu-I cunosti numele.Cine erai tu pentru mine,simplu trecator nu?si defapt am ajuns sa te iubesc ca o nebuna,sa nu dorm,sa nu maninc ,sa uit ca mai exista vise…sa vad tot in lume sumbru si mort..Pentru ce ai facut toate acestea?Mi-ai intrat in suflet chiar daca ma uitam cu indiferenat la dragostea ta.Ai invelit sufletul meu intr-o priveliste funerara..cine sunt eu ?suflet ucis de tot ce misca,suflet calcat in picoare care pur si simplu mai rasufla...de ce m-ai facut sa cred ca ma iubesti ?eu doar nu am cersit dragostea ta...am primit-o ca pe un cadou pe care nu m-am asteptat sa-l primesc si l-am pierdut fara sa-mi dau seama...cit de frumos te purtai cind eu nu aveam nevoie de dragostea ta-cadouri ,flori,cuvinte dulci,mesaje pina seara tirziu,sarutari lungi si aprinse...mingieri,soapte la lumina lunii,ma fringea-i in brate si ma faceai sa innebunesc de placere...astea cind ?cind nici macar nu te puteam privi in ochi,cind incercam mai tot timpul sa te ivit,sa te ocolesc.De ce ?de ce toate astea ?sa-mi spui acum ca dragostea noastra nu mai poate continua...prietenei,da ?simipli prieteni,cind eu ...eu nu mai vad in tine simplu prieten...eu te vad ca pe un barbat pe care as vrea sa-l sarut ori de citi ori il vad,sa-l tin strins de mina ori de cite ori iesim la plimbare...sa-l cuprind atunci cind mi-e frica sa-i soptesc incet la ureche ca mi-a fost dor...barbatul caruia as dori sa-i spun « buna dimineata »si care sa ma sarute incet inate de culcare.iar tu vezi in mine doar prietena...oare crezi ca as putea sa ma descurc cu aceasta postura...de ce nu ?doar m-am descurcat cu rolul de iubita,cind eu nu te iubeam...asta sunt eu...sunt roaba sentimentelor tale..si oricit de greu nu mi-ar fi..sunt puternica....ma vezi si ma stii puternika...pe cind ...si eu pling...pling seara,cind privesc telefonul care demult nu a mai primit mesaje de la tine,pling cind vad pe cineva tinindu-se de mina,pling dupa ce ma prezinti noilor tale prietene.mi-am promis ca n-o sa mai pling...dar sunt slaba,nu ma pot tine de cuvint...e unica mea promisiune pe care nu pot s-o indeplinesc...as vrea sa fiu si eu fericita,dar nu mai pot ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu