destainuire..




Iti multumesc ca m-ai invatat a plinge…
Stiam ca lacrimile dor,dar nu si ca pot schimba o persona
Iti sunt recunoscatoare pentru toate ranile pe care mi le-ai provocat
Credeam ca poate sa te doara ceva trupesc...dar tu mi-ai arat ca am si suflet...
Iti multumesc ca m-ai facut nopti la rind sa ramin fara de somn
Uitamsem cind de frumoasa e luna noapte si cerul cit e de-nstelat
Iti sunt recunoscatoare pentru tot ce ai facut...am invatat sa ma multumesc si cu putin
Iti multumesc ca uitai sa vii cind te asteptam...atunci am realizat cit de repede trece viata...si cit timp pierdem astetind ceva sa vina
Iti sunt recunoscatoare ca ai ales pe altcineva...m-ai ajutat sa ma schimb...mi-ai arat lucrurile negative din mine,pe care cu timpul le-am diminuat.
Si in final,iti multumesc ca esti asa cum esti...mi-ai arat ca sunt persoane si mai bune in lumea asta decit tine...si acele persoane merita dragostea noastra...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu